РОКИ

3-4

4-й рік життя знаменується кризою «Я сам». Малюк вже повністю усвідомлює себе особистістю і відчуває нагальну потребу заявити про свою індивідуальність. Але як це робиться, він ще не знає, тому йде найпростішим шляхом — протиставляє себе дорослим і діє всупереч волі батьків. Тому так важливо вчити малюка висловлювати свої думки, бажання і почуття словами, а не істериками.

У цьому віці діти стають чудовими співрозмовниками. У них активно розвивається фантазія і абстрактне мислення. Заняття з дітьми 4-го року життя допомагають їм не тільки засвоїти певні знання, але й навчитися вчитися, спілкуватися і будувати відносини як з дорослими, так і однолітками.

Період від 3 до 4-х років — дуже важливий для розвитку особистості дитини. Не пускайте його на самоплив! Приходьте зі своєю дитиною на заняття у наш клуб!
_

Комплексна програма “Граючись, розвиваємось 1”

_

Для дітей 4-го року життя ми створили програму комплексного розвитку «Граючись, розвиваємося». Назва говорить сама за себе: хоча діти вже трошки підросли, але занадто довго і зосереджено займатися однією справою вони все ще не можуть. Головний вид діяльності для них – гра. Тому всі заняття проводяться в ігровій, цікавій формі, щоб діти не втомлювалися і не нудьгували під час навчання.

Основні ідеї тут такі самі, як і раніше: ми допомагаємо батькам виховувати гармонійно розвинену особистість. Як? По-перше, ми чергуємо розумову, фізичну і творчу активність. По-друге, робимо вправи строго у відповідності з психофізіологічними особливостями цього віку. По-третє, важлива частина наших занять — навчити дітей спілкуватися один з одним, прищепити толерантність у спілкуванні. Це полегшить їм адаптацію в будь-якому дитячому колективі.

_

У структуру кожного комплексного заняття обов’язково входить:

_
  • Вітання
  • Розвиток мовлення
  • Математичний блок
  • Розвиток психічних процесів (уваги, пам’яті, сприйняття, уяви і мислення)
  • Конструювання, орієнтація у просторі
  • Знайомство з буквами
  • Розвиток дрібної моторики руки (прищіпки, мозаїка, ґудзики, шнурівки тощо)
  • Пальчикова гімнастика
  • Рухливі ігри, музично-ритмічні хвилинки
  • Підготовка руки до письма
  • Творчий блок (малювання, ліплення або аплікація)
  • Прощання
пісочна

терапія

Для чого пісочна терапія?

  • Відкриває творчий потенціал дитинивизиваю бажання експериментувати, стимулює пізнавальну активність.
  • «Вскриває» глибинні почуттядопомагає пережити травмуючий досвід у безпеці, зустрітись зі страхами повторно і справитись з ними. Наприклад, мати надмірно опікає доньку, на надає їй волі. Дитина не проговорює свої бажання. Але в піску свою фігурку садить у клітку, обмежуючи її огорожею зі всіх сторін або в ямку. Це її почуття в даний момент.
  • Розвиває тактильні почуттяувагу, пам»ять, мислення, мову і моторику.
  • Навчає навичкам спілкуванняі сюжетно-рольової гри.
  • «Заземляє» негативну енергіюзнімає напруження, тривогу, сприяє релаксації.
  • Дитина отримує перший досвід у гріякий потім переносить у своє реальне життя.
  • Пісочний світ підпорядковується волі і бажанням дитинизнімаються батьківські заборони.

Режим роботи:

заняття проводяться двічі на тиждень і тривають 50 хвилин. Максимальна кількість дітей в групі – 8.

РОЗКЛАД

ЗАНЯТЬ

Понеділок

_

10.00 та 17.00

 

Граючи, розвиваємось 1

11.00

 

Дитячий фітнес / танці

Вівторок

_

10.00 та 17.00

Англійська мова

Середа

_

10.00 та 17.00

 

Граючи, розвиваємось 1

Четвер

_

10.00

 

Англійська мова

11.00

 

Дитячий фітнес / танці

16.00

 

Творча майстерня

П’ятниця

_

17.00

Англійська мова

Всі заняття побудовані у вигляді сюжетно-рольової гри, яка є єдиною придатною формою навчання і розвитку для дітей даного віку. Наприклад, якщо на заняття приходить ведмедик, то всі завдання спрямовані на допомогу ведмедику (будується паркан з кубиків для будиночка ведмедика, печуться для нього пиріжки з солоного тіста, знаходяться всі ягідки на кущі малини і т. д.).

У групах після 3-х років діти зазвичай можуть працювати самостійно, відпускаючи маму відпочити, випити чаю і почитати.

Програма передбачає поступове ускладнення завдань, кожне наступне заняття закріплює раніше вивчений матеріал, а також просуває дітей в освоєнні нового матеріалу. Наші заняття гарантують ефективне навчання і розвиток дітей. Результати ви побачите дуже швидко!