РОКIВ

4-5

На п’ятому році життя дитина вступає у чудовий вік «чомучок». Щоденно на дорослого сипляться десятки питань від малюка «Чому?» і «Як?» Проявляючи допитливість, дитина тренує свої пізнавальні здібності (адже в 4-5 років людина знає ще так мало і хоче дізнатися більше!). Дуже важливо не пропустити цей момент, щоб не погасити спрагу знань.


Цей вік — час активного  розвитку інтелекту, уваги, пам’яті, засвоєння абстрактних понять. Ні до, ні після цього періоду дитина не запам’ятовує з такою легкістю найрізноманітніший матеріал. Це також період вибухового розвитку активного словникового запасу дитини. Саме у цьому віці формуються основи уявлень про світ, закладається стереотип поведінки і навчання на все подальше життя.

Не пропустіть цей важливий період розвитку дитини. Приводьте свого невгамовного чомучку до нас на заняття, і ми допоможемо знайти відповіді на всі його численні «чому».
_

Комплексна програма “Граючись, розвиваємось 2”

_

Для дітей 5-го року життя ми пропонуємо другу ступінь програми комплексного розвитку «Граючись, розвиваємося»-2. Назва говорить сама за себе: хоча діти вже трошки підросли,  але головним вид діяльності для них все ще залишається гра. Тому всі заняття проводяться в ігровій, цікавій формі, щоб діти не втомлювалися і не нудьгували під час навчання.

_

Кожне заняття складається з 5 основних блоків:

_
  • Знайомство з навколишнім світомЦе один з найулюбленіших блоків заняття для дітей. Тут вони розширюють свої знання про навколишній світ, дізнаються багато нового і цікавого про ті речі, з якими стикаються щодня. Вони відправляються на гостини до бабусі, знайомляться із лісовими мешканцями, мандрують зимовим лісом, здійснюють космічну подорож… У грі запам’ятовують послідовність пір року, частин доби, вчаться розрізняти оточуючі предмети, дізнаються про їх призначення, матеріали, з яких вони виготовлені; вчаться називати групи предметів узагальнюючим словом.
  • Розвиток мовленняМова людини – показник її інтелекту і культури. Без мови не можна повноцінно опанувати ні математику, ні читання, ні будь-який інший шкільний предмет. Ось чому так багато уваги ми приділяємо розвитку мовлення на наших заняттях. Діти із задоволенням інсценізують різні казки, вчать скоромовки; складають оповідання за сюжетними картинками.
  • Навчання читаннюПри навчанні читанню ми використовуємо методику М. Зайцева. Ця методика відповідає життєво важливим інтересам організму маленької дитини. “Кубики Зайцева” – це не нудний посібник, з яким потрібно годинами сидіти, зігнувшись за партою, а захоплююча гра, яка так подобається дітям. Мабуть, звідси і такі високі результати навчання.
  • Математичний блокДіти вчаться рахувати в межах 10, відповідати на питання «скільки разом?», співвідносити кількість і цифру, користуватися кількісними і порядковими числівниками; порівнювати кількість предметів в групах; орієнтуватися у просторі та на аркуші паперу; упізнавати і називати площинні та об’ємні геометричні фігури.
  • Ігри для розвитку психічних процесівЦей блок складається з різноманітних ігор, які сприяють розвитку логічного мислення, уваги, різних видів пам’яті (зорової, слухової, образної, тактильної), розвивають у дитини вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати. Багато уваги на заняттях ми приділяємо конструюванню з геометричних фігур по взірцю, що сприяє розвитку мислення, навичок аналізу та синтезу.
  • Підготовка руки до письмаВ першому класі у багатьох дітей найчастіше виникають труднощі саме з письмом: швидко втомлюється і «не слухається» рука, букви, цифри та їх елементи виходять некрасивими, нерівними, дитина не укладається у відведений для виконання завдання час. Щоб цього не сталося, на заняттях ми приділяємо багато уваги вправам, що готують руку дитини до письма. Це різноманітні пальчикові ігри з музичним супроводом, завдання із шнурівками, нанизуванням намистин, штрихування, обведення по контуру та багато інших цікавих вправ, направлених на покращення дрібної моторики, формування навичок зорово-рухової координації.

Режим роботи:

заняття проводяться двічі на тиждень і тривають 50 хвилин. 

РОЗКЛАД

ЗАНЯТЬ

Понеділок

_

18.00

 

Англійська мова

Вівторок

_

18.00

 

Граючи, розвиваємось 2

Середа

_

16.00

 

Творча майстерня

Четвер

_

18.00

 

Граючи, розвиваємось 2

П’ятниця

_

17.00

 

Англійська мова

Субота

_

10.00

 

Географічна студія

Щоб діти не втрачали інтерес і не втомлювалися під час заняття, ми постійно чергуємо розумову, фізичну і творчу активність. Після напруженого інтелектуального блоку обов’язково ставимо музично-ритмічні хвилинки чи рухливі ігри, щоб діти відпочили і були готові до подальшої роботи.

Максимальна кількість дітей в групі – 8.

Програма передбачає поступове ускладнення завдань, кожне наступне заняття закріплює раніше вивчений матеріал, а також просуває дітей в освоєнні нового матеріалу. Наші заняття гарантують ефективне навчання і розвиток дітей. Результати ви побачите дуже швидко!